суббота, 17 января 2009 г.

Nip/Tuck

Побільше б Крістіанів Троїв і на світі не лишилося б лезбіянок.

Я люблю цей серіал з розкішними діалогами, прекрасною грою акторів, непередбачуваним сюжетом, я ще не бачила такого сміливого шоу. Я ті хто писали, що не можуть дивитися "Паталогію" бо там ріжуть людей мабуть не бачили "Частин тіла", сексу в них вистачить на 20 звичайних серіалів, це все страшенно сміливо як на телебачення, і сюжети страшенно сміливі. Мене просто дивує як їм дозволили протриматися такими як вони є аж 5 років. Все заслуга кабельного телебаченя, мабуть, "баффі" ж теж стала куди сміливішою перебравшись на кабельний канал.

Так от, я люблю цей серіал, 1-й сезон взашалі розкішний, деякі епізоди справляють враження удару чимось важким по голові, а таке буває рідко. Але мені набридло. Набридло по суті тому, що з бідними хірургами Троєм та Макнамарою сталося стільки всього, що в пору вішатися і сни Шона про смерть не випадкові. Я просто не можу більше дивитися на їхні безкінечні страждання. Подумаймо, що з ними відбулося: вітчим гвалтівник, Джина (про Джину взагалі треба писати як про стихійне лихо), син, який виявився сином найкращого друга, дружина з диким поглядом і вічно тремтячими руками, вічно невдоволена дружина-істеричка, роман сина з трансексуалом, заборона наближатися до дітей, розлучення, дитина з покаліченими пальцями, мафіозі, який вимагає вставляти жінкам імплантанти наповнені героїном, колишній однокурсник, який мало не зрізає тобі обличчя бо заздрить твоїй зовнішності, серійний маніяк. який викрадає твою наречену, роман, тепер вже колишньої, нареченої з твоїм же сином, який раніше вважався вином твого ж найкращого друга, згвалтування...Я заплуталася. багато всяких неприємностей вони пережили, ще до того як Шону порізали спину, а в Крістіана виявили рак. І коли я дивилася на їхні нещасні обличчя в кінці попердньої серії то зрозуміла, що мені ці муки набридли. Насправді вони набридли мені ще минулого року. Направді я просто перестала любити цих героїв, особливо Крістіана. На протязі всіх 4-х сезонів в ньому було щось...яким би покидбком та негідником він не був в ньому біло щось добре, за що його можна було любити і поважати. Його любов до Шона, до сина, його намагання бути кращим. А тепер. Тепер він викликає в мене лише роздратування. те що в 40 років фотографується голим для якогось журнальчику заради дрібної слави (Ви маєте хоч крихту самоповаги, пане Трой?), те що розказує про пластичне операцію своєї коханки аби зробити собі рекламу, те як веде себе з Джулією. Я не люблю Джулії, але він, ніби то, любив її все життя, вона і Шон були, нібито єдиною сімєї, яку він мав, і тепер коли вона хвора, коли може помирає ти не допоможеш їй? Хай ти не любиш її як жінку, але як людина вона таки щось для тебе означає, чи як? Нічого крім роздратування в 5-му сезоні він в мене не викликає. Я памятаю як в кінці 2-го йому порізали шию. Все було добре, 2-й сезон взагалі під кінець схожий на казку, так от, все було добре, сімейна вечеря, всі спокійні та веселі, а потім Крістіан спить собі спокійнесенько в своїй квартирі, а на нього нападає різак і по щоці сльоза котиться. Чудове закінчення сезону, блискуче. Його тоді страшенно шкода було, а тепер...

Приблизно так.

Комментариев нет:

Отправить комментарий